Opłaty za dostawę
Ile kosztuje dostawa produktów?
Jeśli wartość zakupów wynosi 150 zł lub więcej, dostawa jest bezpłatna i nie jest pobierana żadna opłata.
Obecnie do wyboru są trzy metody dostawy:
1. punkt pakietu packeta: 16 zł
2. paczkomat z dostawą do domu: 16 zł
OWHPacketa:Regulamin i dokumenty dla klientów | Packeta.pl
3. dostawa do domu GLS: 16 zł
Całkowita kwota zamówienia jest płatna u kuriera gotówką lub kartą płatniczą. Płatność kartą kredytową jest bezpłatna. Przy odbiorze nie można realizować kuponów ani innych rabatów.
W większości przypadków paczka dotrze pod wskazany adres, do punktu paczkowego lub automatu w ciągu 3-6 dni roboczych. Może się jednak zdarzyć, że nie będziemy w stanie wysłać paczki do kilku dni później; poinformujemy Cię o przyczynie i przewidywanym czasie dostawy e-mailem lub telefonicznie.
W niektórych okresach dostarczenie zamówionych produktów może potrwać dłużej niż zwykłe 6 dni roboczych.
Kiedy kurier przyjedzie w ciągu dnia?
Po wysłaniu paczki GLS wyśle wiadomość e-mail do odbiorcy z informacją, że jego paczka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego. Wiadomość e-mail będzie zawierać numer przesyłki i kwotę ewentualnej płatności za pobraniem.
Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymam zamówionych ubrań w wyznaczonym terminie?
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@heavy-tools.pl
Co powinienem zrobić, jeśli rozmiar lub kolor zamówionego towaru jest nieprawidłowy?
Jeśli rozmiar zamówionego i dostarczonego produktu nie jest prawidłowy lub jeśli nadal wolisz inny kolor, istnieje możliwość wymiany produktu.
Po otrzymaniu produktu, najlepiej w ciągu 3 dni roboczych, odwiedź naszą stronę Wymiana produktów, gdzie możesz przesłać prośbę o wymianę lub zwrot pieniędzy za pomocą kilku kliknięć!
Przyjmujemy wyłącznie zwroty towarów zwróconych w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzonych i jeszcze nieużywanych. Integralność zwracanych towarów (integralność produktu, oryginalne opakowanie, obecność wieszaków) zostanie sprawdzona przez naszych pracowników. Jeśli produkt był używany lub nie może zostać zwrócony do naszego działu obsługi klienta w nieuszkodzonym opakowaniu, nie możemy go przyjąć.
Opłata za przesyłkę zwrotną i wymianę dla GLS z dostawą do domu wynosi 16 PLN.
Jeśli produkt okaże się uszkodzony po otwarciu, a uszkodzenie nastąpiło przed otrzymaniem towaru, wymienimy produkt bezpłatnie.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia pudełka po otrzymaniu przesyłki, należy zgłosić to kurierowi natychmiast po otrzymaniu przesyłki, a protokół szkody zostanie sporządzony. Nie możemy przyjmować żadnych reklamacji dotyczących dostawy bez protokołu.
Wymiana produktu za pośrednictwem kuriera GLS: Po wypełnieniu formularza na stronie Wymiana produktów, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: kontakt@heavy-tools.pl zapewnimy kuriera do zwrotu, dostarczymy nowe zamówienie po jego dotarciu do naszego magazynu.
Jak długo muszę zwrócić produkt?
30 dni na odstąpienie od umowy: masz 30 dni od złożenia zamówienia na wymianę lub zwrot pieniędzy. Możesz rozpocząć proces anulowania, wypełniając formularz na naszej stronie.
Czy mogę kupić produkt ze zniżką w ramach programu lojalnościowego?
Zniżek nie można łączyć, a zatem zniżki lojalnościowej nie można zastosować do produktów objętych wyprzedażą.