Opłaty za dostawę

Ile kosztuje dostawa produktów?

Jeśli wartość zakupów wynosi 150 zł lub więcej, dostawa jest bezpłatna i nie jest pobierana żadna opłata.

Obecnie do wyboru są trzy metody dostawy:

1. punkt pakietu packeta: 16 zł

2. paczkomat z dostawą do domu: 16 zł

OWHPacketa:Regulamin i dokumenty dla klientów | Packeta.pl

3. dostawa do domu GLS: 16 zł

Całkowita kwota zamówienia jest płatna u kuriera gotówką lub kartą płatniczą. Płatność kartą kredytową jest bezpłatna. Przy odbiorze nie można realizować kuponów ani innych rabatów.

Czas odbioru

W większości przypadków paczka dotrze pod wskazany adres, do punktu paczkowego lub automatu w ciągu 3-6 dni roboczych. Może się jednak zdarzyć, że nie będziemy w stanie wysłać paczki do kilku dni później; poinformujemy Cię o przyczynie i przewidywanym czasie dostawy e-mailem lub telefonicznie.

W niektórych okresach dostarczenie zamówionych produktów może potrwać dłużej niż zwykłe 6 dni roboczych.

Kiedy kurier przyjedzie w ciągu dnia?

Po wysłaniu paczki GLS wyśle wiadomość e-mail do odbiorcy z informacją, że jego paczka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego. Wiadomość e-mail będzie zawierać numer przesyłki i kwotę ewentualnej płatności za pobraniem.

Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymam zamówionych ubrań w wyznaczonym terminie?

Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@heavy-tools.pl

Co powinienem zrobić, jeśli rozmiar lub kolor zamówionego towaru jest nieprawidłowy?

Jeśli rozmiar zamówionego i dostarczonego produktu nie jest prawidłowy lub jeśli nadal wolisz inny kolor, istnieje możliwość wymiany produktu.

Po otrzymaniu produktu, najlepiej w ciągu 3 dni roboczych, odwiedź naszą stronę Wymiana produktów, gdzie możesz przesłać prośbę o wymianę lub zwrot pieniędzy za pomocą kilku kliknięć!

Przyjmujemy wyłącznie zwroty towarów zwróconych w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzonych i jeszcze nieużywanych. Integralność zwracanych towarów (integralność produktu, oryginalne opakowanie, obecność wieszaków) zostanie sprawdzona przez naszych pracowników. Jeśli produkt był używany lub nie może zostać zwrócony do naszego działu obsługi klienta w nieuszkodzonym opakowaniu, nie możemy go przyjąć.

Opłata za przesyłkę zwrotną i wymianę dla GLS z dostawą do domu wynosi 16 PLN.

Jeśli produkt okaże się uszkodzony po otwarciu, a uszkodzenie nastąpiło przed otrzymaniem towaru, wymienimy produkt bezpłatnie.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia pudełka po otrzymaniu przesyłki, należy zgłosić to kurierowi natychmiast po otrzymaniu przesyłki, a protokół szkody zostanie sporządzony. Nie możemy przyjmować żadnych reklamacji dotyczących dostawy bez protokołu.

Wymiana produktu za pośrednictwem kuriera GLS: Po wypełnieniu formularza na stronie Wymiana produktów, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: kontakt@heavy-tools.pl zapewnimy kuriera do zwrotu, dostarczymy nowe zamówienie po jego dotarciu do naszego magazynu.

Jak długo muszę zwrócić produkt?

30 dni na odstąpienie od umowy: masz 30 dni od złożenia zamówienia na wymianę lub zwrot pieniędzy. Możesz rozpocząć proces anulowania, wypełniając formularz na naszej stronie.

Czy mogę kupić produkt ze zniżką w ramach programu lojalnościowego?

Zniżek nie można łączyć, a zatem zniżki lojalnościowej nie można zastosować do produktów objętych wyprzedażą.