Proces zakupu

Aby przyspieszyć proces zakupów w naszym sklepie internetowym, rejestracja nie jest wymagana, ale ważne jest, aby wiedzieć, że ponieważ nie prowadzimy rejestrów zakupów dokonanych przez niezarejestrowanych klientów, nie mogą oni uczestniczyć w naszym programie lojalnościowym!

Podstawowym celem rejestracji jest ułatwienie zakupów oraz korzystanie z udogodnień i wyjątkowych ofert sklepu. Podane dane wysyłkowe i statystyczne będą traktowane jako dane osobowe. Dane dostawy niezbędne do optymalnej realizacji zamówienia będą przekazywane wyłącznie firmie kurierskiej.

Złożenie zamówienia możliwe jest po zalogowaniu się do sklepu. Po zalogowaniu użytkownik może przeglądać i modyfikować informacje na swoim profilu.

Ważne jest, aby wszelkie zmiany danych do wysyłki zostały odnotowane przed dokonaniem zakupu.

Sortowanie i wyszukiwanie produktów - Produkty są podzielone na grupy, aby ułatwić ich sortowanie. Poruszamy się po sklepie internetowym za pomocą zdefiniowanych kategorii produktów (np. produkty męskie) i podkategorii (np. bluzy z kapturem). Wbudowaliśmy funkcję szybkiego wyszukiwania, która umożliwia natychmiastowe znalezienie szukanego produktu po nazwie.

Informacje o produkcie - Obok każdego produktu znajduje się jego nazwa, numer artykułu, cena, warianty kolorystyczne i dostępne rozmiary. Krótki opis składu materiałowego, właściwości i parametrów technicznych produktu.

Wybór produktu, koszyk - Kliknij ikonę obok produktu, który chcesz kupić, aby dodać go do koszyka. Pojawi się wówczas lista zawartości koszyka, zawierająca wybrane dotychczas produkty, ich cenę jednostkową oraz łączną kwotę zamówienia. W tym miejscu można zwiększyć lub zmniejszyć ilość, którą chce się kupić, usunąć produkt z koszyka lub kontynuować zakupy.

Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowanym klientem, podczas składania zamówienia zostaniesz poproszony o podanie danych do faktury i dostawy.

Bezpłatne opcje:

Jeśli wartość Twoich zakupów osiągnie 150pln, wysyłka jest darmowa, nie zostanie naliczona żadna opłata.

Dostawa jest bezpłatna:

Jeśli wartość zakupu wynosi poniżej 150pln, obecnie dostępne są trzy opcje:Odbiór w Paczkomacie i dostawa do paczkomatów wiąże się z opłatą 16pln. Możesz uzyskać dostęp do Regulaminu Packeta i dokumentów dla klientów | Packeta.pl

Opłata zadostawę GLS do domu wynosi 16 zł.

Opłata zawiera koszt opakowania i dostawy.

Rabaty - W naszym sklepie posiadamy stałe oferty specjalne. W przypadku tych produktów indywidualna cena promocyjna zależy od dostępności towaru w magazynie.

Nasz program lojalnościowy jest dostępny tylko w naszym sklepie internetowym. Z rabatu lojalnościowego można skorzystać tylko wtedy, gdy informacje te znajdują się na zarejestrowanym koncie.

Podczas korzystania ze zniżek należy pamiętać o następujących kwestiach:

    • Do produktów w cenie promocyjnej nie można zastosować dodatkowego (indywidualnego/regularnego) rabatu.
    • Rabaty z ograniczonym czasem/datą ważności są ważne i mogą być wykorzystane tylko w określonym czasie.
    • Rabatów (indywidualnych/regularnych) nie można łączyć ani kumulować.

Wybór metod płatności - W przypadku składania zamówienia w polskojęzycznym sklepie internetowym i na adres w Polsce, podczas składania zamówienia można wybrać metodę płatności za pobraniem, PayPal lub kartą kredytową. Opłata za dostawę jest niezależna od wybranej metody dostawy.

Złóż zamówienie - Kliknij ikonę, aby złożyć zamówienie. Po złożeniu zamówienia nasi klienci otrzymają potwierdzenie e-mailem. Jeśli po złożeniu zamówienia nie otrzymasz wspomnianego potwierdzenia, poinformuj o tym nasz dział obsługi klienta. Po otrzymaniu zamówienia możemy nie mieć wystarczających zapasów niektórych produktów, aby obsłużyć wszystkich naszych klientów. W takim przypadku nasz dział obsługi klienta poinformuje użytkownika pocztą elektroniczną lub pod podanym numerem telefonu i poinformuje o alternatywnych opcjach.

Dostawa zamówienia - Paczki krajowe są dostarczane przez pracowników GLS Courier Service w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00, bez wcześniejszego uzgodnienia telefonicznego (dlatego prosimy o zamówienie dostawy do miejsca pracy).

Wymiana produktu, zwrot pieniędzy - Jeśli masz problem z jakością któregokolwiek z naszych produktów, skontaktuj się z nami, a my zorganizujemy kuriera, który odbierze Twoją paczkę. Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby rozwiązać problem. Jeśli zajdzie potrzeba wymiany produktu lub zwrotu ceny zakupu, powiadomimy Cię o tym e-mailem i przekażemy informacje, co należy zrobić. Błędy lub nieporozumienia podczas zakupu mogą prowadzić do reklamacji. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z regulaminem sklepu. Odpowiemy na wszystkie otrzymane komentarze i będziemy działać z najwyższą elastycznością w przypadku jakichkolwiek błędów popełnionych przez nas lub naszych dostawców, w najlepszym interesie naszych klientów.30-dniowa polityka anulowania. Proces anulowania można rozpocząć, wypełniając formularz na naszej stronie internetowej.

Łączenie zamówień - niestety nasz system informatyczny nie umożliwia łączenia zamówień.

PremiumSport Kft. 1037 Budapeszt, Kunigunda útja 70A E-mail: kontakt@heavy-tools.pl